Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у початковій ланці – необхідність сьогодення, оскільки більшість дітей ознайомлюються з комп’ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати школа.
Необхідно враховувати, що до школи приходять нові покоління дітей, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно напруженому середовищі.
Інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом навчання. Їх використання привчає учня жити в інформаційному середовищі, сприяє залученню школярів до інформаційної культури.
Одним із головних завдань початкової школи є застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів.
Саме використання ІКТ сприяє:
· кращому сприйняттю й засвоєнню дітьми навчального матеріалу;
· зростанню інтересу до пізнання;
· індивідуалізації навчання;
· розвитку творчих здібностей учнів;
· скороченню видів роботи, що стомлюють дітей;
· використанню різних аудіовізуальних засобів (музики, графіки, анімації) для збагачення змісту і посилення мотивації навчання;
· більш динамічній подачі матеріалу;
· формуванню в учнів адекватної самооцінки та створенню умов для самостійної роботи;
· самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня і вчителя;
На мою думку дитина, працюючи саме над комп’ютерною презентацією, має можливість висловити свої думки так, як “бачить” суть питання, так, як вона розуміє матеріал. Учні можуть зі сторони побачити свою роботу та, якщо треба, без проблем виправити помилки.
Цікаві думки! А наші молодші школярі дійсно нове покоління, з яким потрібно працювати по новому!
ОтветитьУдалить