На мою думку, оцінювання - один з найважливіших компонентів освітнього процесу. Воно дозволяє проаналізувати знання, уміння і навички, якими володіють учні на визначеному етапі вивчення матеріалу та побудувати щлях для досягнення певної мети. Тому, готуючись до виконання даного завдання, я перечитала багато статтей по цьому питанню таких відомих педагогів, як В. Сухомлинського, Ш.А. Амонашвилі, Б.Ананьєва, Т. Боровкової та інших. Всі ці педагоги спільної думки щодо визначення поняття “оцінювання” не мають. Але всі вони одноголосно стверджують, що оцінювання для навчання або формуюче оцінювання використовується для того, щоб оцінювати потреби учнів, стимулювати самостійність і співробітництво, відслідковувати прогрес, перевіряти та демонструвати розуміння. Я особисто вважаю, що успіх формуючого навчання значною мірою залежить від мети, яку ставить вчитель, процесу її досягнення та здатністю ним керувати. Ця схема вимагає відкритості у спілкуванні з учнями, мотивує учнів на подальшу співпрацю.
Я пишаюся собою, тому що при оцінюванні учнівських робіт часто мотивую їх до самооцінювання, що є складовою формуючого оцінювання та допомагаю їм вчитися контролювати і управляти власним навчанням.
Дуже гарно зроблена робота про формуюче оцінювання. Згодна з Вами по всім думкам щодо цієї теми, і не тільки. Довго думала як виконати своє завдання, передивилась як це зроблано у Вас і зробила щось подібне. Дякую за співпрацю!
ОтветитьУдалитьДуже гарно зроблена робота про формуюче оцінювання. Згодна з Вами по всім думкам щодо цієї теми, і не тільки. Довго думала як виконати своє завдання, передивилась як це зроблано у Вас і зробила щось подібне. Дякую за співпрацю!
ОтветитьУдалить