Президент України про початкову освіту
"Цілеспрямована, масштабна, всебічна підтримка дитячо-юнацької творчості, системи дошкільної та позашкільної освіти – це критично необхідна стратегічна інвестиція у людський капітал, у тих, хто будуватиме і розвиватиме Україну
упродовж наступних десятиріч".
"Цілеспрямована, масштабна, всебічна підтримка дитячо-юнацької творчості, системи дошкільної та позашкільної освіти – це критично необхідна стратегічна інвестиція у людський капітал, у тих, хто будуватиме і розвиватиме Україну
упродовж наступних десятиріч".
Хоча:
"...Справедливим є вислів «початкова школа – корінь шкільної освіти.. "
але:
"Поки що не вдалося досягти належної варіативності підручників, учителі не отримали права їх вибирати....Упровадження оновленого державного стандарту... не забезпечене державним замовленням на видання навчальних комплектів для учнів і методичних посібників для учителів..."
Про вчителя:
"Важливо реалізувати право вчителя початкової школи викладати всі предмети, працювати на повну ставку."
"Особливо важливою є роль учителів початкової школи, які є тією ланкою, що має закласти міцну пізнавальну та моральну основу для подальшого навчання.... Ураховуючи значення початкової освіти та вчителя початкових класів, реальна реабілітація педагогічної діяльності, підвищення матеріального становища та суспільного статусу, ремотивація педагогічних працівників мають починатися саме на рівні початкової школи."
Загалом у 2012/2013 навчальному році в Україні функціонувало 19,7 тис. з агальноосвітніх навчальних закладів, у яких навчалося понад 4,2 млн учнів, працювало 510 тис. учителів. Майже дві третини шкіл (12,8 тис., або 65%) розташовані в сільській місцевості, у них здобувають освіту 1,3 млн учнів.
У 2012 р. новий етап розвитку шкільної освіти розпочато із суттєвих змін у початковій школі. Цей рівень освіти здобувають 1,6 млн (37%) учнів 1–4 класів. Початкову освіту одержують у різних умовах: автономній школі І ступеня, у складі школи І–ІІ чи І–ІІІ ступенів, навчально-виховному комплексі «Школа–дитячий садок», малочисельній початковій школі, у спосіб індивідуа льного навчання. Загалом у країні створено належні умови для доступності та обов’язковості початкової освіти для всіх дітей молодшого шкільного віку незалежно від місця проживання, етнічного походження та матеріального становища батьків
Про внутрішнє та зовнішнє становище України в 2013 році
Щорічне Послання Президента України до Верховної Ради України
Комментариев нет:
Отправить комментарий