понедельник, 16 мая 2016 г.

Готуємось до випускного

Як швидко пролетів час. Ще немов учора збиралася до Миколаєва на курси, але не прості, а якісь нові, не вивчені раніше вчителями мого міста. А ось зараз сиджу і пишу рефлексію до розділу “Готуємось до випускного”. Чесно кажучи, дуже горжусь собою, що все змогла, все виконала та навчилась багато чому новому. Коли розповідаю в своїй школі вчителям хід виконання завдань, і взагалі структуру курсу, то деякі розуміють, і з цікавістю слухають, а інші кажуть: ”Як це можливо виконати? Я б ніколи з цим не справилась!” І від цього гордість та самозадоволення ще більше “розпирають” мене.
Дуже сподобалось працювати з блогом, батькам своїх учнів дала адресу та пропонувала, кому цікаво, передивлятись мої публікації, можливо хтось щось для себе підкреслить.

Безумовно, без допомоги нашого  розумного й талановитого тренера, робота моя не так би протікала, як того хотілося б. Тому висловлюю величезну подяку Лії Миколаївні, адже коли здавалось, що все...нічого не вмію, і не можу, на допомогу приходили то публікації Лії Миколаївни, то відео - роліки, то особиста порада. І… робота знов починалася в новому руслі. Ось так і дійшла до випускного. Ще раз дякую за все!!!

5 комментариев:

  1. Цікава і емоційна стаття. Цілком погоджуюся з автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Цікава і емоційна стаття. Цілком погоджуюся з автором.

    ОтветитьУдалить
  3. Не даремно, мабуть, мені на дистанційних курсах пощасливилось потрапити на потрібне місце - біля Вас, Олено Валентинівно! Дякую Вам за швидкісну допомогу! Вибачте що я Вам мало чим змогла допомогти - думала що нічого не встигну! А ми ще й задніх не пасемо! Дякую за все!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Не даремно, мабуть, мені на дистанційних курсах пощасливилось потрапити на потрібне місце - біля Вас, Олено Валентинівно! Дякую Вам за швидкісну допомогу! Вибачте що я Вам мало чим змогла допомогти - думала що нічого не встигну! А ми ще й задніх не пасемо! Дякую за все!!!

    ОтветитьУдалить
  5. Велике прохання: дайте відповідь на лист, надісланий мною на Вашу поштову скриньку! Дякую!!!!

    ОтветитьУдалить